ÇALIŞAN NE İSTER? NASIL ELDE TUTULUR? ŞİRKETLERİN ÇALIŞAN BAĞLILIĞI MESAİSİ!

Bunlar da hoşunuza gidebilir...

6 Cevaplar

  1. SİNAN BAYRAKTAR dedi ki:

    Füsun Hanım,
    ÇALIŞAN NE İSTER? NASIL ELDE TUTULUR? ŞİRKETLERİN ÇALIŞAN BAĞLILIĞI MESAİSİ! adlı makalenizi okudum. İnsan Kaynakları çalışanları açısından oldukça faydalı bir makale olduğuna inanıyorum. Ancak yazınızda belirttiğiniz çalışan bağlılığı ile ilgili uygulamalar maalesef şirketlerin bir kısmı tarafından uygulanmamaktadır. Bu nedenle ülkemizde mobilitenin oldukça yüksek olduğu görülmektedir.

    Bu faydalı makale için sizi kutlar, başarılarınızın devamını dilerim.

    • Füsun Özülke dedi ki:

      Güzel görüşlerinize teşekkür ederiz Sinan Bey. Bu makaleyi kaleme alırken amacımız şirketler bazında farkındalık yaratmaktı. Umarız kıyısından köşesinden bunu başarabilmişizdir. Sizlere de çalışma yaşamınızda başarılar dileriz.

  2. gokhan dedi ki:

    Kısacası, müşteri nasıl satın aldığı ürün için ödediği ücretin karşılığını bütünüyle almak istiyorsa çalışan da ürettiği bilgi, fikir ve hizmet yani verdiği emek karşılığında maddi ve manevi olarak tamamlanmak, değer görmek istiyor. Bu değerin kendisine layığıyla verilmediğini düşünen; bilgi, fikir ve emeğini daha iyi şartlarla satın alabilecek başka bir şirketle karşılaşan çalışan işletmeyi terk ediyor.

    Çok önemli anlamli bir yazi olmuş.
    Ellerinize sağlık

  1. 16 Ekim 2015

    […] bulunduğumuz çağ bilgi çağı demiştik geçtiğimiz haftalarda yayınladığımız çalışan bağlılığı konulu yazımızda. Bu çağın en önemli argümanı “insan”, insanın ürettiği en […]

  2. 23 Kasım 2015

    […] (1) Çalışan Ne İster? Nasıl Elde Tutulur? Şirketlerin Çalışan Bağlılığı Mesaisi! […]

Bir Cevap Yazın

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.